Истина или не! DE BILLA marketing

Истина или не! DE BILLA marketing


BILLA си направи огромна реклама на веригата за хранене. Естествено от топлата витрина директно в социалните мрежи. Безброй колажи с Торбички и билла буквално заливат социалните мрежи от България и Чужбина.BILLA marketingИстината е, че се създаде еуфория с тези торбички. На практика това е огромна реклама за веригата магазини като само за няколко седмици почти няма човек в България, който да не е почувствал приятна емоция на гърба на Красимир Каракачанов с привкус Билла. BILLA marketingНа практика извън еуфорията обаче се случват други неща. Чисто статистически търговците знаят, че ден година храни и затова се правят огромни рекламни трикове като черен петък за пазаруване и промоции. BILLA marketingТази година обаче търговските вериги останаха изненадани, че нямаше ги миналогодишните обороти. Нашите прокудени изселници не пратиха пари на своите близки в България за да пазаруват по празниците, а предпочетоха да ги поканят при тях в чужбина, защото е по-евтино и по-спокойно.BILLA marketing Нямаше ги и огромните тълпи от гастарбайтери и Българи, които да се завърнат по родните места с пълни портфейли и да пазаруват и да празнуват у нас. Истината е, че след лошите резултати хранителните вериги в България заделиха големи рекламни бюджети и засега Била печели рекламната война. Докато Красимир Каракачанов иска да спре това, но то няма да спре, защото рекламната война е в ход. BILLA marketingМасово се завземат нови територии и бизнесът на малките магазинчета ще бъде унищожен за да се пренасочат хората от махленската бакалия към хипермаркетите. Унищожителни промоции на храни от първа необходимост като Яйца, Мляко, сирене, кашкавал и брашно на дъмпингови цени от хранителните вериги ще дозакопаят малките магазини и малките производители у нас. BILLA marketingА после и държавата с мерки за смяна на касови апарати и с контрол на борси и ревизии от НАП, проверки на ХЕИ и всички държавни регулаторни бухалки ще съсипят и без това малкото останал малък бизнес. А големите вериги продължават да строят големи маркети, а защо, ако те нямат гаранция от правителството, че ще могат да избият инвестицията си? И как вече един вицепремиер се включи в рекламната кампания на една верига, всичко е въпрос на гледна точка! Има много видове реклама – директна, вербална, недиректна и скрита. В рекламният бизнес няма лоша реклама като важно е да се шуми, защото „по-добре да вдигаш прах, отколкото да вдишваш прах“ в една надпревара. Сега докато една фалшива новина за един вицепремиер обикаля социалните мрежи всеки ден говори за Била да е жива DE BILL marketing, защото всички ние сме потребители и няма човек, които тези дни да не е чул за БИЛЛА и сега ето ви една фалшива новина от топлата витрина. И така дали това е една шумотевица от дебила за дебила не знаем, но едно е ясно, че който и каквото да ви говори става дума за пари, а защо вицепремиер казва в ефир една търговска марка сетете се сами. Има закон, в който публичните лица занимаващи се с политика не трябва да правят реклама, но законите за дебилите не и за политиците. В момента „Била” има 1069 магазина в Австрия. Извън Австрия отваря първи магазин в Бърно (Чехия) октомври 1991. В България „влиза“ през 2000 г. в София.
И има вериги само в пет страни извън Австрия:
Чехия – 214 магазина
Русия – 151магазина (предимно Москва)
Словакия – 140 магазина
България – 128
Украйна – 29
Всички прилики с лица и събития са измислени и са абсолютно случайни, но едно е ясно, че нищо не случайно! Няма лоша реклама, а има реклама и липса на такава.BILLA marketing

Сега искате ли торбичка?

От: fakenews

loading...

Ние не разполагаме с ресурсите да проверява информацията, която достига до редакцията и не гарантираме за истинността ѝ, поради което, в края на всяка статия е посочен източникът ѝ, освен ако не е авторска. Възможно е тази статия да не е истина, както и всяка прилика с действителни лица и събития да е случайна.


Декларацията за поверителност